Dames Recreatie

De recreatieve leden een samenwerking aangegaan met Vovesa in Sint Annaparochie. Zij trainen de oneven weken in Bitgummole en de andere week in Sint Annaparochie.
De recreatieve leden spelen geen wedstrijden.

Comments are closed.

Training in mei en juni 2016

mei 8th, 2016

Zoals elk jaar spelen alle leden gezamenlijk tijdens de laatste trainingen van het seizoen. Naast onze eigen leden zijn ook de recreatieve spelers uit Sint Annaparochie en Marsum van harte welkom. In verband met Pinkstermaandag zijn de eerste twee avonden op dinsdag en de volgende op maandag.

Afhankelijk van de opkomst kan er na een warming-up een competitie gespeeld worden.

Data en tijden

Voor dit jaar zijn de dagen en tijden als volgt:

Dinsdag 10 mei 20:00 – 21:30
Dinsdag 17 mei 20:00 – 21:30
Maandag 23 mei 20:00 – 21:30
Maandag 30 mei 20:00 – 21:30
Maandag 6 juni 20:00 – 21:30
Maandag 13 juni 20:00 – 21:30
Maandag 20 juni 20:00 – 21:30
Maandag 27 juni 20:00 – 21:30

Recreatie zoekt speelsters!

maart 10th, 2013

Wij van het dames recreatievolleybal hebben nu te weinig spelers om volgend seizoen door te kunnen gaan. Wij zijn daarom op zoek naar nieuwe teamleden.

Het zou toch jammer zijn dat het recreatie team na 40 jaar ophoudt!?

Natuurlijk zijn ook heren welkom op de training. De heren spelen geen wedstrijden. De training is op maandagavond van 20:00 tot 21:30 uur in het gymnastieklokaal in Bitgummole.

Tot maandagavond!

Jan Bakker Toernooi

augustus 8th, 2012

Op donderdag 12 april 2012 gingen wij (Doeke, Sanjay, Wimmie, Djoke, Pia en Janneke) naar ons jaarlijkse Jan Bakker toernooi in Menaldum.
Een avond waarop er allemaal zelf gemaakte teams de kans krijgen om eens te volleyballen. Zoals de gemeente, politie, Sport en spel Deinum, Wirdum en andere OVK teams, maar ook onze recreatie heren kunnen zo eens een wedstrijd spelen.

Zoals ieder jaar weer een hele strijd om van de “politie Middelsee” te winnen. Vorig jaar was het ons gelukt maar helaas moesten we het dit jaar van hun verliezen.
En niet te vergeten de leuke, gezellige wedstrijden tegen de “maaltijdservices” Het is altijd een gezellige boel.

Na de tijd was er nog gelegenheid voor een hapje en een drankje en gingen we zonder prijs maar wel met een zeer geslaagde avond naar huis.

Op naar het volgend Jan Bakker toernooi en dan zullen we weer ons best doen om sowieso te winnen van de politie!

Dames volleyballers gezocht

januari 25th, 2012

Om het aantal dames teams uit te breiden zijn wij opzoek naar dames die het leuk vinden om te komen volleyballen. Op maandagavond trainen de dames die spelen in de dorpen competitie. Hun meeste wedstrijden zijn op de trainingsavond. Op dinsdagavond trainen de dames die spelen in de NeVoBo competitie, hun wedstrijden zijn op donderdagavond.
Wij hopen je te zien op maandag avond om 20:00 uur of op dinsdagavond om 20:45 in de gymnastiekzaal te Bitgummole.