Heren naar topklasse

De herencompetite is dit seizoen met 16 teams begonnen. Door deze teams is eerst een halve competitie in twee poules. De eerste 4 van beide competities vormen de topklasse. De laatste 4 de subklasse. In de top- en subklasse wordt daarna een volledige competitie gespeeld. Dit resulteert in 21 competitiewedstrijden.

Met maar één verloren wedstrijd is het heren team 2de geworden in de selectie wedstrijden. Hierdoor kom het team in de topklasse. Deze topklasse staat gelijk aan de tweede klasse. Het heren team is al een lange tijd een geduchte tegenstander in deze klasse.

Team Wedstrijden Punten
1. Wytgaard HS 1 7 19
2. Beetgumermolen HS 1 7 17
3. Grouw ’64 HS 3 7 14
4. Trynwâlden HS 1 7 13
5. DOSKO/Acta HS 2 7 9
6. Stasko HS 1 7 8
7. Grouw ’64 HS 2 7 4
8. Bronstars HS 2 7 0

De bezetting in het herenteam is niet groot. Daarom zijn wij nog opzoek naar spelers. Kom eens meetrainen in het gymlokaal in Bitgummole. Je bent ook welkom als supporter. Het wedstrijdprogramma is te vinden onder Teams\Heren 1. Naast het wedstrijdprogramma zijn ook de uitslagen en standen te vinden op onze website.

Wij wensen het herenteam veel succes in de topklasse.

Bestuur van Volleybalvereniging Beetgumermolen

This entry was posted in Heren NeVoBo. Bookmark the permalink.

Comments are closed.